Przejdź do treści strony

Projekt „Cyfrowa Gmina”

 

Projekt realizowany na podstawie Umowy o powierzenie grantu o numerze 4389/2/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.                                                                         

Celem projektu „Cyfrowa Gmina” finansowanego jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego jest wsparcie rozwoju cyfrowego instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa.

Dzięki realizacji projektu nastąpi rozwój usług świadczonych przez Gminę Miejska Kętrzyn poprzez posiadanie odpowiedniego sprzętu  i narzędzi elektronicznych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa.

Efekty projektu:

- wzrost potencjału cyfrowego gminy,

- wzrost poziomu cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych,

- poprawa jakości świadczenia e-usług publicznych w celu zaspokajania potrzeb mieszkańców,

- doposażenie gminy miejskiej w zasoby IT (sprzęt m.in. urządzenie brzegowege UTM, macierz dyskowa, switche, urządzenia wielofunkcyjne, laptopy, monitory interaktywne, system do wideokonferencji)

- wzrost kompetencji pracowników Urzędu Miasta z zakresu cyberbezpieczeństwa                   

Okres realizacji projektu:  do 30.09.2023 roku       

Dofinansowanie projektu z UE: 803 640,00 PLN

Wartość wydatków kwalifikowalnych: 803 640,00 PLN

Realizacja grantu przyczyni się do ograniczenia negatywnych skutków społecznych, gospodarczych oraz edukacyjnych wywołanych przez pandemię COVID-19.

Więcej informacji o projekcie Cyfrowa Gmina: https://www.gov.pl/web/cppc/cyfrowa-gmina