Kontakt
Wydział Rozwoju Miasta
089 752 05 69
rewitalizacja@miastoketrzyn.pl
Zaświadczenie o lokalizacji nieruchomości na obszarze rewitalizacji
Wniosek o wydanie zaświadczenia- Wydział Zaradzania majątkiem, Architektury i Urbanistyki
W celu wydania zaświadczenia czy dana nieruchomość znajduje się na obszarze rewitalizacji należy wypełnić załączony wniosek i złożyć go:
– w Urzędzie Miasta Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, w Biurze Obsługi Interesanta w godz. od 7.00 do 15.00 w poniedziałki oraz w godz. od 7.30 do 15.30 od wtorku do piątku.
Opłata skarbowa: 17,00 zł.
Termin załatwienia: bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
wniosek do pobrania
https://bip.miastoketrzyn.pl/system/obj/22317_Zaswiadczenie_o_rewitalizacji.pdf
Kontakt
- Elżbieta Kaczan 089 752 0560
- Katarzyna Iwaniura 089 752 05 64