Aplikacja mobilna
Ze sklepu Google Play lub App Store można już pobrać aplikację mobilną „Miasto Kętrzyn”. Dzięki niej dowiedzą się Państwo o wydarzeniach lub awariach, a także połączą się z portalem miejskim by załatwić najważniejsze sprawy.
To efekt projektu finansowanego ze środków europejskich. Dzięki niemu powstał m.in. System Informacji Przestrzennej gminy.
– To zdecydowanie ułatwi poruszanie się po działkach i ewidencji nieruchomości na przykład potencjalnym inwestorom – mówi Ryszard Niedziółka, burmistrz Kętrzyna. – Uruchamiamy także Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta i system nadzoru, który pozwoli nam kontrolować np. zużycie wody i ciepła w miejskich jednostkach – dodaje włodarz.
Dzięki usługom, które do tej pory można było załatwić wyłącznie w urzędzie, teraz z domu mieszkańcy mogą złożyć wniosek online, dokonać płatności, dokonać rezerwacji spotkania z urzędnikiem lub burmistrzem, a także pozyskać dane dotyczące działek czy treści uchwał Rady Miejskiej.
– To nie jest nasze ostatnie słowo, w przygotowaniu jest rozbudowa aplikacji o nowe funkcje, m.in. e-cmentarz i to nastąpi w pierwszym kwartale przyszłego roku – mówi Maciej Wróbel, z-ca burmistrza Kętrzyna.
Miasto przygotowało filmy instruktażowe dla tych, którzy woleli będą kontakt drogą elektroniczną.
Linki dostępne są poniżej.
Aplikacja mobilna: https://www.youtube.com/watch?v=__l8fqK-LPY
eBok czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta: https://www.youtube.com/watch?v=5nUlotjY9Kk
SIP – System Informacji Przestrzennej: https://www.youtube.com/watch?v=nZoQUWn7Fnc
System Nadzoru – rejestracja użytkownika: https://www.youtube.com/watch?v=ayWvJKwLgbo