Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta Kętrzyn
Kętrzyn, dnia 24.09.2024 r.
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta Kętrzyn
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Kętrzynie uchwały nr VII/45/2024 z dnia 29 sierpnia 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Kętrzyn.
Plan ogólny jest sporządzany dla całego obszaru Gminy Miejskiej Kętrzyn w jej granicach administracyjnych, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalone przez ministra właściwego do spraw transportu. Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta Kętrzyn.
Wnioski należy składać do Burmistrza Miasta Kętrzyn wyłącznie za pomocą formularza „Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego” zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędu Miasta Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn oraz zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Kętrzyn na stronie internetowej:
https://bip.miastoketrzyn.pl/procedury/11/77/Pismo_dotyczace_aktu_planowania_przestrzennego/
Wnioski mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej (wypełnione wyłącznie na ww. formularzu) w kancelarii Urzędu Miasta w Kętrzynie lub na adres Urzędu Miasta Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej (wypełnione wyłącznie na ww. formularzu), w szczególności poczty elektronicznej na adres e mail: umketrzyn@miastoketrzyn.pl lub na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /280801/skrytka
- w formie ustnej do protokołu w Urzędzie Miasta Kętrzyn, pok. 203 lub 204,
w terminie do dnia 25.10.2024 r.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko/ nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania/ siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada), przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której wniosek dotyczy wraz ze wskazaniem, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Można także podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
UWAGA: Liczy się data wpływu do tut. Urzędu, a pisma niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpoznania.
Z up. Burmistrza Miasta
/-/ Marek Olszewski
Z-ca Burmistrza Miasta